Izv. prof. dr. sc. Valentina Pavić održala je 31. siječnja u knjižnici Medicinske škole Bjelovar predavanje pod nazivom Tko se boji kemije još?! Predavanje je održano u povodu 60. obljetnice djelovanja i rada škole. Profesorica Pavić završila je Medicinsku školu Bjelovar gdje se školovala za farmaceutskog tehničara. Školovanje je nastavila u Osijeku, a doktorirala je na poslijediplomskom interdisciplinarnom sveučilišnom studiju Molekularnih bioznanosti. Zaposlena je na Odjelu za biologiju koji je sastavni dio Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Nositeljica je kolegija: Osnovni praktikum opće kemije, Opća i anorganska kemija, Organska kemija; Metodičke vježbe iz kemije; Biomolekule u hrani, Biokemijske osnove djelovanja lijekova i Radiobiologija.
U siječnju 2020. izabrana je u znanstveno-nastavno zvanje izvanrednog profesora.
Uz nastavničke aktivnosti bavi se i znanstveno-istraživačkim radom, a težište njezina zanimanja je na ekološki prihvatljivim sintezama i ekstrakcijama, posebice na unapređenju ekološki prihvatljivih otapala. Ističe da joj je glavni izazov razvoj novih, sintetskih i prirodnih djelotvornih antibiotika, posebice protiv humanih patogena otpornih na sve više lijekova.
Njezina su istraživanja od neprocjenjive važnosti i interesa za cijelu zajednicu, od lokalne do nacionalne razine, a zanimljiva su i korisna i svim gospodarskim subjektima.
U predavanju učenicima, nastavnicima, umirovljenicima i ostalim zainteresiranim Bjelovarčanima, sveučilišna profesorica Pavić govorila je o zabludama o kemiji kao znanosti, o svojim istraživanjima te o povezanosti kemije i ekologije.
Valja spomenuti i da je profesorica Pavić rođena u poznatoj bjelovarskoj obitelji Rajković, a i sama je majka trojice sinova.
Za kraj možemo reći da smo neizmjerno ponosni što je profesorica Pavić bila učenica Medicinske škole Bjelovar. Škola želi uspostaviti trajnu vezu sa svojim bivšim učenicima i informirati ih o razvojnim planovima i programima te uključiti sve one koji žele pomoći daljnjem razvoju škole, što je i jedan od ciljeva škole kao centra kompetentnosti.